Етикетка для будівельних матеріалів

Будівельний матеріал і інструментарій маркують з метою зручної реалізації, компактного зберігання, та безпечного транспортування. Сипкі товари (глина, гіпс, грунтовка, фарба тощо) маркують з метою розпізнати і представити товар покупцям, використовуючи етикетку як пакувальний матеріал. Також використовуються ярлики, бирки, контрольні стрічки, клейма і штампи. Виклад і наповнення інформаційного тексту на подібних до маркірувальних знаків відрізняється методами нанесення на етикетку.

Ярлыковое і бирочное маркування приклеюють, підвішують, або прикладають. У них обмежений перелік відомостей, менше текстова частина: на етикетці вказано лише ім’я виробника або фірмовий знак, на ярлику — дата випуску, клас, модель і т. д.

При відсутності можливості викласти необхідну інформацію на товарній маркування, використовують листок – вкладиш, на якому крім інструкції з експлуатації розміщують інформацію рекламного характеру.

  • Вимоги до маркування:
  • Стійкість до зовнішніх чинників;
  • Пошкоджень;
  • Чіткий розбірливий текст;
  • Видимість на упаковці.

Правильно оформлена етикетка підвищує конкурентну здатність товарів, раніше не популярним на ринку.

Продукція в магазинах повинна мати розпізнавальні знаки: наклейки, стікери або етикетки. Етикетка — непросто бумажечка з назвою товару, цей елемент несе в собі багато інформації про товар, яка і формує купівельний попит. Правда, не всі покупці, купуючи той чи інший товар дивляться на наявність маркувальних знаків і не вчитуються в текст, написаний дрібним шрифтом, а дарма, ця непримітна деталь розповість про товар більше ніж продавець-консультант, починаючи від строку придатності до країни виробника. Не полінуйтеся і уважно вивчіть викладену інформацію.

  • Інформація обов’язкова для вказівки на етикетках:
  • Найменування товару;
  • Термін придатності (якщо товар не довгостроковий);
  • Умови для правильного зберігання;
  • Країна виробник (найменування, адреса, контакти);
  • Спосіб застосування товару;
  • Обмеження по використанню (якщо є).

Ярлик крім інформаційного характеру і пізнавальних якостей, призначений виконувати мотиваційний інтерес, схиляє до бажання придбати рекламований продукт.

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...
70 запросов за 0,321 секунд.